Dag 22: Rustdag in Vegas

vegas Tink

Toen ik vanmorgen ontbijt ging halen hier beneden, werd ik al gewaarschuwd dat het weleens erg kon gaan stormen. En daardoor ging dus het grote zwembad op de 38e verdieping dicht en was het hier op de 5e héél erg druk. Ik werd weer misselijk van mijn broodje met ei en was alleen maar héél moe. Bed dus weer in om een uur of één, paar pijnstillers achter de kiesjes en Albert ging alleen aan de wandel. Was ook niks, hoorde ik later, je waaide uit je jasje en het is gewoon niet gezellig alleen.

We zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon hier niet meer moeten komen. De show was geweldig, maar deze stad geeft ons stress, leidt tot ruzie en we voelen ons hier gewoon totaal niet thuis. Vanavond zijn we nog een rondje door de Miracle Mile gelopen en hebben we wel (relatief) rustig gegeten bij een Italiaans restaurant. Maar de gekheid werd vandaag alleen nog maar veel maffer. Mán, vrijdagavond en de vrijgezellenfeesten, verjaardagsweekenden en weet ik niet wat nog meer vieren hoogtij. Snollen met veel te veel praatjes en te weinig lapjes stof aan het lijf, die grote bekken opzetten tegen personeel in winkels en restaurant, ik vind het gewoon onsmakelijk.

Morgen gaan we lekker weer een stuk de woestijn in. Geen Death Valley, maar er bovenlangs, naar June Lake, wat ook het Zwitserland van Californië wordt genoemd. We kijken uit naar de mooie route, waar vandaag nog sneeuw is gevallen, maar voor morgen wordt goed weer voorspeld. Of we zondag naar Bodie kunnen is de vraag, maar we gaan het in elk geval in de gaten houden. Zondag is het doel in elk geval Smith Valley Dairy, waar we verwacht worden bij Dirk en DJ. En of er blogs komen? Dat hangt echt af van hoe het internet is.

 

8 gedachten over “Dag 22: Rustdag in Vegas

  1. Je kijkt wel nog vrolijk op de foto. Hopelijk voelt het beter als jullie weer weg zijn. Wat je beschrijft klinkt inderdaad niet prettig..

  2. Inderdaad. Wij vonden het een groot spektakel Las Vegas. Wel leuk om dit voor enkele dagen te ervaren. Naar de outlet zijn we toen ook gegaan. En Monique wat een leuke garderobe heb je bij je of is dit pas allemaal aangeschaft?
    Staat je allemaal perfect.

  3. Komt vast ook dat je nog niet helemaal lekker bent, dat alles een beetje vervelend lijkt. Ik hoop dat je opknapt de komende dagen. Geniet van jullie tocht. Door je blog krijg ik toch ook weer de kriebels om naar Amerika te gaan. Waarschijnlijk in de winter en niet zo lang omdat kleinzoon niet zo lang bij de dieren weg wil.

  4. Jammer dat je nog steeds niet helemaal fit bent, kwam wel ‘goed’ uit dat jullie die paar dagen niet hoefden de reizen. Eerlijk gezegd verwonderde ik me er al over dat jullie een paar dagen in Las Vegas zouden zijn, leek me zo helemaal niets voor jullie.

    Ook niet voor ons trouwens, tijdens onze 1e Amerika reis daar wel geweest en toen hadden we er heel snel genoeg van. Daarna een paar keer langs gereden met het plan om het toch nog een keer te proberen. Toen we al die drukte zagen zijn we meteen weer doorgereden. Geen LV voor ons.

    Gelukkig gaan jullie de komende dagen weer van de natuur en rust genieten. Veel plezier.

  5. Hey Albertje en Monique, jaja ik denk dat jullie het NU wel gezien hebben het gekkenhuis.
    ga maar lekker waar het rustig is.
    mooie foto zo saam
    je bent weer fit zo te zien Monique gelukkig geniet nog een paar dagen
    wij komen eraan
    groeten Hans en Grietje

  6. Herkenbaar, wij vinden Vegas ook veel te druk en massaal geworden, handig als vertrek en aankomstplaats soms, maar na een dag en een paar vaste stops (Margaritaville, The egg and I) snel verder!

Plaats een reactie