Achterum kieke


Hier weer een stukje gemauw van gullie eigenste reporter in de vreemde helegaar overzee in de joe naait et steeds. Ja beste kijkbuisvrinden het zit er weer op Albertje Kretiek Himself en zijnes eigenste Frau staan op het punt
dit kikkerlandje te verlaate. Net goedgekeurd door de piepels van de beveiliging die deze keer weer zonnodig mijnes afgezakte broek wilde zien. Tja Albertje is afgevalle deze trip en nu zakt mijnes pantalon zonder riempke gewoon naar down under. Mijnes zwarte sloggi is dan geheel tegen de regels in zichtbaar en een plaatselijke hijgbom verteld mij dat ze mijnes outfit great vindt, natuurlijk heb ikkus een greate outfit want die kleedjes kocht ikkus voor mijnes start van et Die-Eet.

Vier weekjes en 6682 kilometers verder in onze Droppie USA zijn we weer op de startplek San Francisco. Een super vakantie zo saampies met mijnes Frau heerlijk geniete en zo nu en dan een hapje voer uit een plaatselijk voerplekje. Deze reis is me meegevalle op een paar van die slaaphokjes na dan maar daar mag ikkus van Moe niet over klaage omdat ikkus ze zelf mee uitgekooze had. Over de Berepotjes was deze keer weinig te vertelle het werkte allemaal behalve die bij June Lake waar ons Mo haar darmpies leegde en zo de hele pot deed overloope. En toen riep ze mij om hulp maar deze vakantieman was niet van plan in de pot te roeren en zo een grote vlek te verwijdere.

Zo schiet mij nu ik hier zo zit te mauwe iets over een vlekje binnen. Toen ikkus pas met Mootje vree werkte zij zo nu en dan als tonpraatster in de plaatselijke kerk. Vertelde dan haar verhaal en op zo´n droge manier dat er niemand klapte. Zo rond de kersemus moest ze weer een optreede doen en ikkus als niet kerkelijke piepel mocht natuurlijk weer mee. Aangekoome bij de preekstoel vertelde ons Mootje et verhaalke dat ze ja ge gelooft het of ge gelooft et niet dat zij ontbevlekt iets had ontvange. Na enige overpeinzing mijnerzijds bedacht ikkus me dat in de afgeloope maande voor haar uitspraak ………….allememagies deuske gij staat daar in die ton te liege teege die kerkpiepels die vol geloof daar zaate mee te luistere…..

Mijnes Mootje onbevlekt nou ik mot gullie eerlijk vertelle dat de berepot zo bevlekt was dat we zelfs van kamer moste wissele. Was dat et einge wat mis was gegaan tijdens de trip. Ja denk et wel op de plekjes dan waar deze verschijning de volgende keer verstek laat gaan. Voor mij geen White sands meer en geen Las Vegas nee die plekskes rij ikkus de volgende keer voorbij.

Wanneer gaan gullie dan weer hoor ikkus gullie denke, nou beste kijkbuisvrinden pas als we op gullie koste magge gaan. Albertje mocht $100 bucks vergokke deed er maar 20 won 56,28 dollar die ikkus gelijk weer vergokke voordat Mo ze zouw opeisse. Beste mense ik wil gullie allemaal bedanke voor het probeere te leeze van dit soort gemauw. Mochten gullie et op prijs stelle ik ben 22 mei om 3 uur op Schiphol om massaal de gekochte vertaalboekskes te voor zien van een handtekening. Bij groote uitzondering laat ikkus me ook fotograveren en bestaat de kans dat ik zelfs met uwes op het plaatjes komt.

Bedankt voor gullie reacties en opmerkingen op smoeleboek en prrive volgende keer plaats ikkus ook de nare opmerkingen die ikkus naar mijnes kupke gegooit kreeg tijdens deze trip. Het gaat gullie goed en als afsluiter kenne gullie mischien nog 1 keer reageere om te zien we er allemaal gekeeke hebbe naar dit gemauw van

Albertje Kretiek Himself vanaf de opstijgplaats van plains in San Francisco joe naait et steeds.

12 gedachtes over “Achterum kieke

  1. Nou Albert ik heb weer erg genoten van de schrijfsels van Albertje Kretiek! Wat is het toch leuk om zo mee te kunnen genieten. Wens jullie een voorspoedige reis naar jullie Casa Holanda!

  2. We hebben genoten van jullie verhalen en foto’s en zo lekker over jullie schouder mee kunnen reizen, hartstikke bedankt daarvoor!
    Goede reis en veilig weer in Nederland landen! Dikke knuffel van ons.

  3. Nou Albert, ik heb het vaak 2x gelezen, (voordat ik het begreep 😛 ) maar genoten heb ik zeker. Nog een goede vlucht en geniet nog effe op de May.

  4. Wel Albert Kretiek Himself, ik moest altijd meer dan een of twee keer lezen, en meestal nog niet helemaal begreept (ach, mijn Nederlands is niet zo goed heh, en ik ben ook maar van ‘s-Gravenhage…) maar toch genoten van jou lollege stukkies. Een goede vlucht voor gullie allebij! Doe de groeten aan Mo 🙂

  5. Nou broer,het was weer superleuk om jullie helemaal te volgen op juliie reis.Fijn dat je weer even in Nederland ben,en dat we elkaar ook weer even gaan zien dan.Die maand vakantie is echt voorbij gevlogen.Als de komende weken nou ook zo snel gaan,zit ik voordat je het weet ,weer gezellig bij jullie op het terras in Spanje,heerlijk!!😜💋💋💋💋

  6. Reken ik goed? Je had dus 80 dollars over van het gokken, in je eigen zak gedaan? Nu alweer op de Hollandse bodem. Voor je het beseft zit je weer tussen de kaaskoppen.

Geef een reactie

