Ja ja, ik kom al!

animaatjes-koffer-12822

Ik ben al onderweg om mijnes Mootje te volgen op gepaste afstand als sjefke de sjoetkeessiesverhuizer ben ik onderweg. Thuis in het winderige Macisvenda begon het al na het overpakken van de sjoetkeesies waar ik jullie al eerder mee belaste. Nee, ikkus weet het zeker mijnes of lees gerust Frau´s reisje is begonnen.

Ik gebruik dit opschrijfgebeure niet om te klagen want eerlijk is eerlijk zo ben ikkus niet. Als sjefke de pakezel zorg ikkus dat de onderbroekjes van mijnes Frau in het desbetreffende hotel komen te liggen op kleur gesorteerd. Beloven most ik haar dat zij enigszins het gevoel van een lady in de steeds zou ervaren. Trouw laade ik de sjoetkeessies in Buske Droppie netjes klemgezet zodat ze niet samen konden gaan rolle bolle want voor je het weet loop je met een paar mini keesjes. Aangekomen in de Parkeerplaats van het hotel mocht ik zonder een daadwerkelijke opdracht op geheel eigenwijze die sjouwdingen naar boven rijden. Gelukkig hebben we gekozen voor exemplaren die niet om lazeren als je effekens beide handen voor het ophijsen van je afzakkende broek. Ja mijn Die-Eet is op de goede weg en ik ben zelfs al 5 kg kwijtgeraakt. Maar net als bij het zoeken naar mijn spulletjes die ik normaal gezien niet kan vinden zal mijnes Mo die kilo´s voor mij wel weer terug vinden en kan mijnes broek op gepaste wijze blijven hangen. Ja beste insiders ik mag jullie zelfs verklappen dat ik 4 buiten de deur broeken echte uitdeurbroeken waterafstotend en sneldrogengend heb meegekregen met van die afritsbare broekspijpies zodat ik ze zelfs als korte broek kan gebruike.

AKH - 1 van 5

Maar effekens terug naar de eerste helft, toen ikkus boven kwam in het hotel met ons gepak most ik op het zittend effekens nadenken wat waar in zat zodat ik de transferkees in de hoek van onze kamer kon parkeren. Zo op een manier dat eega er niet overheen zou knallen bij haar nachtelijke leeging van haar flamoesepoes. De tweede netjes op het daarvoorbestemde plankje zodat meereis mama over een schone peur kon beschikken. En hulde aan het inpak team zelfs voor mij zat er een goed passende peur in. Het meetrekkeessie voor in de plain op het schrijftafeltje met de rits aan de handigste kant. Mijn draagzak mocht ik zelfs van mijnes rug halen en naast een stapel meuk neerleggen. Ja beste onzinlezers Albertje Kretiek Himself heeft een draagzak voor op mijnes rug bij zich. Hebben we afgekeeke bij die skippykenijne toen we aan de andere kant van de aardkloot waren. Hartstikke hendig zo´n zak hoor zegt Lady Mo, je hebt zo beide handjes vrij voor het trekken der sjoetkeessies…….Gullie kunne mij Mo toch wel goed zeker na al haar opsommingen over wat en hoe tijdens onze trip. Alleen zo ik het hartstikke jofel vind als ze mij gesjouw ook eens verklaar aan gullie.

Nou zit ik hier in de plain niet te klagen hoor zou het trouwens niet durfe het boze oog zit namelijk een heel klein stukje achter me zo´n 12 centimeter en das best link voor je het weet het …..pets awwwww nee, Mootje ik schrijf er niets over.

nederpop

Wat ik wel mag vertelle is dat ik mijnes eigeste muziek mocht meenemen op zowel mijn I-Piet en I-Telefoon. Dagen ben ik bezig geweest om een mooie afspeelijst te maken die ik dan in ons autootje van dienst mag afspelen. Natuurlijk heerlijk helder hollands en liefs met een paar zaligmakende meezingers. Wilde zelfs mijn hollandse playbek cd roms rippen zodat ik de tekst mee kan lallen op de goede wijze. Dit mocht niet maar wie weet ooit met een feessie thuis gooi ik de playbekkast aan en kan een ieder zijn eigenste melodietje tot gehoren brengen. Ga nu niet in grote getallen denken dat je ooit uitgenodigd wordt op een feessie want dat kan je gerust vergeten. Ben namelijk Sinterklaas niet en woon ook niet op een stoomboot in Madrid.

Om het gemauw af te sluiten geef ik op speciaal verzoek drie van mijn artiesten bloot van wie ik de muziek hier in de joe naait et steeds tot gehoore zal brengen.

paard in de gang

Gerda Janssen……………… Er Lag vannacht een vent in mijn bed, daarmee had ik heel veel pret
Harry de Slingeraap…………..Je slingerde met mij alsof ik een aap was
Koos OpdenBerg………………..Hoog Berthe kijk omhoog Bertha en je zal me niet zien

Beste lawaaipapagaaie leuk dat je tot hier gekomen bent dat bied perspectief voor latere berichten.

Gullie motte de garoeten hebben van de gezagvoerder die net omriep dat hij blij zou zijn als we eindelijk is konden landen want hij wil op tijd naar bed vanavond. Tuurlijk ook een knuf van mijn moppie die net vraagt of ik is wil stoppe. En van mij een voor de dames een big hug en voor de manne een poot van de hulphond die hier achter me ligt te geniete.

Albertje Kretiek Himself vanuit de plain net boven de kaantjes grens bij Yellowstone USA.

9 gedachten over “Ja ja, ik kom al!

  1. Ik krijg het druk met het lezen van jullie smeuïge verhalen. Gewoon verslavend is het. Ga zo door met schrijven Albert en Monique, hier in Made genieten we mee met jullie mooie trip !

Plaats een reactie