Doe mij vandaag maar een …

sjefke

Nou ik weer effekens op de knoppekast om mijnes gemauw kwijt te kenne, tja niet om te klaage hoor maar ik mot toch ergens mijnesnei kwijt. Gullie kenne je niet voorstelle hoe het is om zo lekker weer te gaan toere, geen miesemauws over Chowcilla hoor ik heb er van genoote.

windje

Zoals je misschien geleeze hebt bij et stukkie van mijnes Mo hebbe gebikt bij een Meximiecaan. Allememaggies wat heb ik gebunkert op tafel stond van de driehoekchippies en een potje rode salsa van dat potje heb ik kenne geniete want mijn bakkes stond in de korteste keere in brand. Un Poco Picante an me holahoeprokje het was gewoon versneede spaanspepertje met wat andere kruide maar lekker. Daarna heb ik chilliconcarne genoome met heerlijke bruinebonen en een bietje rijst. Ook daar was kokkie weer uitgeschoote met zijn in deze week in de aanbieding zijnde spaanse pepertjes (volgens de plaatselijk bonus uitgave van AH). Dus mama mia wat zalle me darmpies et zwaar krijge en vast en zeker ga ik de berepot aan de binnekant flambeere.

scheet

Onderweg werd et steeds warmer vooral toen we de desert inreede, gelukkig hebbe ze in Droppie USA van die ventilatiezetels geplant. Heerlijke koude lucht stroomt langs je billetjes zodat deze niet gaan plakke op de ledere bekleding. Bijkoomend voordeel daarvan is door de bruine boone onstaat er darmgas en die moet en zal eruit motte. De combinatie wind en koudere lucht verbind het geheel zodat men weinig of wel niets ruikt. Ik loop nu te prakkemeseere hoe ik zoยดn systeem in mijnes bed krijgt. Want als er daar 1 ontsnapt hangt hij spontaan een tijdje een tijdje rond onder het dekbed. Om het geheel te versterke heb ik gisteravond per ongeluk gekooze voor boonesoep a may hoe moet ik deze dag doorkoome.

Om weer effekens terug te komme op Droppie USA, mag ik zelfs schrijve dat de auto echt vol tecniek zit dat ik steeds op nieuwe dinge uitkom. Tja, zo nu en dan druk ikkus ook wel een verkeerd waardoor ikkus met buikje en bakkes tegen het stuur wordt aangedrukt. Als een waare houdinie laat ikkus mijnes linker armpie ietskes zakke en kan dan drukke op de reset button. Waardoor het stuur weer vrij te draaie is en mijnes darmpies weer kunne doorstroome. De koets is op kenteken gezet 8 maart 2016 dus vrij nieuw dacht ikkus maar zo. En daar ga je dan in zoยดn nieuwe koets voor et eerst tanke, met schaamrood op mijnes wangetjes mot ik eerlijk zijn en gullie vertelle dat ikkus de verkeerde brandstofknophendeltapstuk in mijnes tank wilde steeke. Overal waar ikkus ben geweest is groen benzine en zwart diesel. Hebbe die slimme kaantje et toch omgedraaid. Kwam er gelukkig op tijd achter doordat er geen benzine dop op de tank zat. Maar een vulplugske waar et zwarte hendeltje krek inpaste en de gallons naar binne konde.

wijsheid

Vandaag hebbe we een rustigandoedag wat we gaan doen is zeker winkele van de 36 onderbokskes van Frau zitte er een stuk of wat niet lekker meer en zijn aan vervanging toe. Althans dat zegt ze, dus ik net sontaan mee naar de laundry om de was te sorteere ge mot toch wat om hande hebbe tijdens de holiday on sun tour. Heb zelfs de wastas gesjouwt omdat ikkus in training mot blijfe voor de terugnaarmadereis. Kan wel zegge tege gullie dat ikkus best meegaant ben en zo nu en dan mijnes handjes laat wappere om Frau lief te verwenne. Of de peuren vernieuwd gaan worden hoore gullie later nog wel eens.

Heee lieve volgers kan ik gullie een geheimpie verklappe??? Oooo, jou niet dan vertel ikkus maar een stukkie. Het hebt te maake met Las Vegas en somige mense gaan er naar toe om et te doen. Gullie maage de koome daage zelf invulle wat in gullie opkomt of denkt wat er daar gaat komme. Nee ikkus maak er geen prijsvraag van want heb net geleeze in de krant dat zelfs de notaris van de postcode lotterij de spelregel ter plekke kan verandere zoals de verkeerde drukknopbeweging van die man bij Linda de Mol. Ikkus wil hoe dan ook niet beinvloedbaar zijn en smeergeld neem ikkus niet aan of het mot gestort worden op mijnes rekening. Laat gullie gedachte er eens overheen wappere en je mag gerust reagere hoorโ€ฆ..ikkus is nie bang.

Mijn volgende gemauw zal waarschinlijk gaan over : hoe winkele de kaantjes en wat vind ikkus anders. O ja een Tipke van ons Mo gullie magge best een onderwerp aandraage over iets wat gullie hier uitgezocht wille hebbe. De berepot (schijthuuske) komt ook nog aan bod met een foto reportage.

Lieve mense ik ga weer stoppe mijnes buikkie is aan het rommele waardoor ikkus denk dat er daar wat IkVertrek handelingen gaan plaats vinde.

pot

Vanaf een warm terras waar het vandaag 36 graade gaat worde groet ik gullie alle met een flinke howdoe Albertje Kretiek Himself in Palm Springs USA

PS. omdat wij voor het plaatsen van dit gemauw te laat waare zijn we eerst maar boodschappen gaan doen. De onderpeure zijn gekocht en zelfs een paar van die holsters voor hares borstjes kon ikkus aan haar slijte. Daar had ze geen uurke voor nodig hoor. Nu mot ikkus stoppe omdat de rest ook online mot voordat gullie opstaan uit je het mandje waar ik lonkend naar loer. Ik mag zo gaan slaape terwijl gullie aan de dagelijkse beslommeringe motte. Dus nogmaals een houdoe en genietse.

Albertje Kretiek Himself.

9 gedachtes over “Doe mij vandaag maar een …

  1. Haha, wat een poep scheet en kak blogje broer!Ben je daar al niet te oud voor ? Nee hoor je heb het weer leuk onder woorden kunnen brengen.Ik heb er erg om gelachen zo op de vroege morgen.Dikke kus van je zussie!!!!

  2. nog tips nodig voor de route? In Albuquerque kan je geweldig eten in het restaurant achter de church: Behind the church, zo heet het en het ligt in de straat achter de kerk in de Old town. Albuquerque is geweldig op zaterdag middag.
    Tevens kom je in de buurt van Tombstone, ( 85 mile van Tuscon) als het kan zou ik dat zeker aandoen. Maar misschien ben je op vorige reizen hier al geweest. groetjes

  3. Ge kunt et overal doen, maar tegelijk met de fontein van het Bellagio om 24.00 uur is een extra dimensie๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜‡. Lekker geschreven moppie๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜€๐Ÿ™ƒ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Geef een reactie

