Ik ben vandaag zo vrolijk la la la

Pfff ik doe echt alles om de moed erin te houden nog een paar dagen en dan kunnen we op pad. Niet dat ikkus me hier zit te vervelen hoor maar gewoon zat is zat.

2007-1USA213

Jullie kennen allemaal mijnes Frau, zo´n lieve meid die op de wereld is voorbereid. Kan leuk schrijven en vlot Spaans of te wel een Maatje om naast je te hebben toch?

Alleen nu komt het jullie merken niks van de wegaanwegstress van mijnes Moppie. Of we nu twee dagen of twee maanden gaan, het maakt voor haar geen verschil. Gisteren tweede paashaasdag voor jullie moest ik er weer aan geloven. De al weken geleden gevulde sjoetkeessies moste weer leeg. Zijne koninklijke Hoogheid Mo deed alles wat ze tegenkwam in de sjoetkees totdat ikkus mijnes beroemde vragen ging stellen.Liefje hebben we ook onderpeure bij ons en dat lekker zittende korte broekje en mijn favoriete T-shirt?  Antwoord steevast zonder te dralen mijnes Frau, tuurlijk liefje dat zit erin en bijf jij maar overal vanaf. Tot Mamainpakster van dienst zelf begon te twijfelen of ze haar spijkerbroekje al ingepakt had.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Albertje de sjoetkeesies regelateur

Kortom wij hebben dus op tweede paashaasdag de koffers weer uitgepakt en alles weer uitgespreid op het logeerbed. Na een extra controle wat spullen bijgevoegd en de sjoetkeessies weer geladen. Trouwens de gewichten vielen ook deze keer weer mee beide zo rond de 23 kilo terwijl wij twee keer 32 mogen meenemen. Dus eindconclusie er zal zeker te weten weer een extra stuk bagage mee terugkomen, jawel ook deze keer.

Voor de nieuwkomers hier op de vakantieblog wil ik me nog effekens voorstellen: Mijn naam is Albertje Kretiek Himself en ik ben al jaren mee op reis. Schrijf een hoop onzin maar vooral zaken waar ikkus me druk om kan maken. Zelfs soms laat ik mijnes gevoelens de vrije loop. Toch probeer ik niemand te kwetsen, hatelijk over te komen en over politiek laat ik me niet uit. Of nu meneer Trump wint of Mevrouw Clinton, bij mij is het belangrijk dat ze Amerika behouden zoals ik het ken.

Disclamer: mochten gullie er achterkomen dat er fouten staan in mijn geschrijf dan heb je pech deze keer. Ik ben bij Rotterdam geboren, neem het niet zo nauw met de taal en schrijf het vaak zoals het in mijnes kupke zit. Vaak neemt mijnes Frau de moeilijke taak over om wat komma´s en punten er bij te plaatsen.

Ik zit nu trouw te wachten hier op het terras in de warme zon op de dingen die nog komen gaan. Want het boze oog zit bij de kapper en morgen bij de nagelmevrouw. Slimpie heeft acrylnagels laten bouwen en gaat aan de poets hier zonder van de vrouwenwerkhandschoenen aan te doen, gevolg afgebroken nageltjes die nog gerepareerd moeten worden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
heerlijk ze hebben er grote stoelen

Pfff zal blij zijn als het vrijdag is en we richting Madrid gaan. Eerst nog werkoverleg met de tuinman, huisbewaking, alarmdienst, kortom ons fort word bewaakt met extra medewerking van de alarmcentrale die met extra geplaatste cameras de boel gaat bekijken. Te dagen tellen af de uren schrappen we weg vandaar…..Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit la la la.

Gullie motte de groeten hebben van Albertje Kretiek Himself vanaf een warm terrasje in Macisvenda Murcia, Spanje

 

14 gedachtes over “Ik ben vandaag zo vrolijk la la la

  1. Super Albert. ik heb geen taalvoutje(😂) kunnen ontdekken 😉. Heel veel plezier alvast en doe voorzichtig saampjes, Let goed op Monique! 😙

  2. Heerlijk dat je dagen en de uurtjes af kan tellen. Wij tellen nog bij weekjes. Maar wat in het vat zit verzuurt niet dus wij hebben nog wat voorpret.

  3. Ik kijk niet naar taalfoutjes! Mijn man vergeet ook komma’s, punten en hoofdletters. Maakt hem niets uit.
    Hij hoeft niet naar de koning te schrijven 😉
    Jullie gaan het geweldig hebben straks, met of zonder je favoriete broekjes.
    Je meisje met gloednieuwe lange nagels en een donkerder haarkleur ( denk ik) Die kappers doen altijd wat ze zelf willen.
    Heel veel plezier en hou ons op de hoogte!

    Astrid.

  4. Hey die Albert, leuk stukje weer om te lezen. Ik kijk weer uit naar de verslagen van de reis. Een hele goede vlucht alvast, en vooral genieten.

  5. Wat leuk geschreven Albert.Het gaat om het verhaal , en niet om de komma’s punten enz.Wij wensen jullie nog succes met de laatste voorbereiding, ennnnnn een hele goede reis .Wij blijven jullie volgen .Groetjes Math en Dina x

  6. Ook ik kijk uit naar jullie wederwaardigheden tijdens de aanstaande trip, ik volg jullie al een poos vanuit Australië en je kent het wel met blogs, het wordt een haast dagelijks patroon :-), alvast een goede reis gewenst!

Geef een reactie

